Sadzawka i Pszczółki Gadułki. Logopedyczne gry edukacyjne

Sadzawka i Pszczółki Gadułki. Logopedyczne gry edukacyjne

44,29 

  • Kompleksowe ćwiczenia logopedyczne – gry rozwijają wymowę głosek s, z, c, dz, k, g w różnych pozycjach wyrazów.
  • Interaktywna zabawa – możliwość gry od 2 do 4 osób sprzyja nauce przez współzawodnictwo i współpracę.
  • Różnorodne mechanizmy gry – ruch pionków po planszy i obowiązek nazywania obrazków wspierają aktywne ćwiczenia mowy.
  • Elastyczne zasady – gra pozwala na użycie od 1 do 4 pionków, co umożliwia dostosowanie trudności i zaangażowania.
  • Wspiera koncentrację i pamięć – konieczność zapamiętywania pozycji i ruchów pionków rozwija umiejętności poznawcze.

Stan: Dostępne

Sadzawka s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po białych polach znajdujących się w sadzawce. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym obrazku (na białym tle) znajdującym się w jednym z rogów lub boków sadzawki.

Pszczółki Gadułki k, g (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek k, g (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza domku (domki to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) domku. Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w domku.

Zobacz więcej

Koszyk
Przewijanie do góry