Znam sylaby. Część 3 i 4. Gra edukacyjna

Znam sylaby. Część 3 i 4. Gra edukacyjna

14,04 

  • Wspiera rozwój poprawnej wymowy poprzez ćwiczenia sylabowe, co jest pomocne dla dzieci uczących się mówić.
  • Ćwiczy spostrzegawczość wzrokową oraz doskonali analizę i syntezę słuchową wyrazów, wspomagając rozwój percepcji.
  • Pomaga w nauce czytania dzięki dwusylabowym wyrazom, co ułatwia dzieciom rozpoznawanie i łączenie sylab.
  • Uniwersalne zastosowanie – idealne do pracy w gabinetach logopedycznych, przedszkolach, domu oraz podczas zajęć grupowych i indywidualnych.
  • Gra zespołowa dla 2-4 osób rozwija umiejętności społeczne i współpracę podczas zabawy edukacyjnej.
  • Prosta i znana zasada gry domino ułatwia szybkie rozpoczęcie zabawy i angażuje dzieci w aktywne uczenie się.

Stan: Dostępne

Zasada gry w domino jest znana od dawna. Obecnie występuje wiele jego odmian. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska terapeutów, nauczycieli i rodziców stworzono serię domin dwusylabowych pt. Znam sylaby.Seria domin wspomaga rozwój funkcji poprawnej wymowy, ćwiczy spostrzegawczość wzrokową oraz doskonali analizę i syntezę słuchową wyrazów. Domino przeznaczone jest również do wspomagania początkowej nauki czytania.
Wyrazy w dominie to rzeczowniki w mianowniku liczby pojedynczej lub mnogiej.
Domina można wykorzystać w gabinetach logopedycznych, w zajęciach pozalekcyjnych, w przedszkolu czy w domu. Są doskonałym urozmaiceniem zarówno zajęć indywidualnych jak i grupowych.
Zasady gry
W grze mogą brać udział dwie, trzy lub cztery osoby. Kartoniki domina należy rozdać wszystkim graczom i ułożyć sylabami do dołu. Następnie jeden z graczy wybiera dowolny kartonik i układa na środku stołu. Kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wyciągają po jednym kartoniku. Jeżeli wybrana sylaba tworzy z ułożoną na stole wyraz gracz dokłada ją do ułożonego węża. Jeżeli sylaby nie pasują do żadnego końca węża, gracz zabiera kartonik.
W przypadku, gdy wszystkie kartoniki zostały odkryte, a gracze jeszcze je posiadają, następuje odjęcie kartoników z dowolnego końca węża aby dopasować pozostałe sylaby, które jeszcze znajdują się u graczy.
Wygrywa osoba, która pierwsza wyłoży na środek wszystkie posiadane obrazki.
Zobacz więcej

Koszyk
Przewijanie do góry